onsdag den 18. juli 2012

Hunter gummistøvler til salg...

Et simpelt fejlkøb! Jeg kan altså ikke vende mig til at de sidder sådan til' på mine ben, så nu sætter jeg disse skønne gummistøvler til salg..
Det ene spænde er faldet af, derfor har jeg sat dem godt ned i pris. For støvlerne er ellers næsten sprit nye, jeg har kun gået i dem 3-4 gange! Så hvis du sidder derude og drømmer om et par Hunter gummistøvler Original str. 40-41, så kan de blive dine for en mindstepris på 350 kr. + 60 kr. i porto (byd på dem og så sætter jeg en lukke tid på budrunden, hvis jeg får flere bud, de er også til salg på Trendsales)
Mål: omkreds af læg 39 cm. Skafthøjde 41 cm. Længde indersål 25,8 cm.
Hvis du er interesseret så skriv i kommentarfeltet herunder!





10 kommentarer:

TinaLykke sagde ...

Et lille tip - Hunter har lavet en model, der er lidt kortere og knap så smal, de hedder Hunter Huntress og de kan klart anbefales . Jeg kunne nemlig ikke have, at de sad så tæt :-)
Kh Tina

Mette Kathrine sagde ...

tak Tina, det kunne helt sikkert godt være en mulighed :D

Ida Sommer Sørensen sagde ...

Jeg vil meget gerne købe støvlerne af dig hvis der ikke er andre der byder! Min mail er ida_sommer@hotmail.com, send mig en mail hvis jeg er den heldige køber :)

Mette Kathrine sagde ...

Det lyder godt IDA! Jeg lader dem lige stå et stykke tid og ser hvad der sker :)

Mette Kathrine sagde ...

Det lyder godt IDA! Jeg lader dem lige stå et stykke tid og ser hvad der sker :)

Jill sagde ...

Kære søde, søde Mette

Tak for hilsnerne, uhmmm hvor det luner at få sendt SÅ søde hilsner, de har alle været med til at hele alle mine sår ;o)
Sikke lækre billeder fra jeres ferie på Langeland, hvis I stadig er på Fyyyyyns lan' så ta lige at give et kald, jeg giver gerne en kop kaffe eller aftensmad til dig og dine kære.
A pro pos lækre billeder, så er det jo ingen sag for dig med så lækre børn ;o) Håber stadig jeg er forrest i adoptions-køen ;o)

Masser af kram fra
Jill

Mette Kathrine sagde ...

det er da så lidt søde Jill! Vi er desværre vendt hjem, og havde da også snakket om et lille besøg hos dig. Men puha hvor sådan en uge flyver afsted og så var der lige en anelse langt fra Stoense til Middelfart...
Men en anden gang, så skal jeg ikke være sen til at give et kald og kigge forbi :D

Mette Kathrine sagde ...

Støvlerne er IKKE solgt, da Ida hoppede fra!

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sagde ...

Meget godt, ser god kvalitet støvler, overkommelig · ·

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sagde ...

Meget godt, ser god kvalitet støvler, overkommelig · ·